wtorek, 16 czerwca 2015

Kawa mrożona

Nastały wreszcie ciepłe dni, więc chciałabym zaproponować wam coś na ochłodę :). Mam na myśli kawę mrożoną. Jest naprawdę prosta w przygotowaniu i wymaga tylko chwilę cierpliwości ;)

Składniki:
- kawa rozpuszczalna
- mleko
- cukier
- bita śmietana

Rozpuszczamy kawę w wodzie i ewentualnie słodzimy. Ilość taka jaką lubimy, może być mocniejsza lub słabsza. Następnie przelewamy ją do foremek do lodu i zamrażamy. Gdy będzie już dobra, wsypujemy do szklanki i zalewamy zimnym mlekiem. Dekorujemy bitą śmietaną, cynamonem, czekoladą. Smacznego :)




6 komentarzy:

  1. Wygląda obłędnie! Ja ogólnie chyba jem oczami :D Ale jakoś za kawą nie przepadam, zawsze wydaje mi się za mocna :/ Muszę podrzucić ten przepis mojej siostrze, bo ona kocha kawę mrożoną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak żałuję, że nie mogę pić kawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to z przyjemnością bym się jej napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhmm chętnie bym wypiła ale brak mi bitej śmietany :(

    studiaedynburgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam :-) w upały rewelacyjnie gasi pragnienie i orzeźwia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy kawę! Napewno spróbujemy twojego sposobu bo przygotowana kawa wygląda przepięknie ;D
    Obserwacje mile widziane ;)
    nowaksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń